miercuri, 11 august 2010

pictura pe sticla

S-au terminat si cursurile de weekendul trecut. a fost parca mai frumos decat prima data, sper sa fie mereu asa: de fiecare data mai frumos, mai amuzant, mai util pentru noi si pentru piticii care ne trec pragul.

deocamdata nu avem pozele si s-ar parea ca nesuferitul de card de memorie ne-a lasat balta de data asta. pacat, aveam niste poze fantastice! eu inca mai sper sa gasim o solutie sa le putem scoate pana la urma de pe card, dar nu avem nicio promisiune in sensul acesta.

sa fi vazut ce minunatii de farfurii au pictat cei mici, nu ne-a venit sa credem!
cei mari au facut seturi si au avut grija sa foloseasca aceleasi culori la farfurie si la pahar, cei mai mititei au preferat sa le infrumuseteze cu toate culorile pe care le-au avut la dispozitie, cu dungi, buline, pete, iar cei mici au pictat in felul lor, forme interesante, pe care ni le-au explicat de fiecare data: aici e Fulger, aici e mami, aici e pisica mea, sau soarele, pana si pe doamna educatoare au asezat-o frumos pe fundul farfuriei :)



din incercarile pe care le-am facut noi acasa cu paharele, culorile au rezistat foarte bine. una din farfurii, pe care nu am lasat-o sa se usuce suficient, a pierdut cateva linii din conturul negru, insa le-am spalat pana acum de 6 ori cu apa si detergent de vase, cu un burete moale si nu am avut probleme. sper ca toti pictorii nostri sa le poata pastra cat mai mult.



am doar cateva poze pe care le-am facut acasa, cu Ana, fetita pe care o stiti in postura de bucatareasa creatoare de pricomigdale fara migdale, alaturi de Antonia.

o sa continuam atelierele de pictura; pe de o parte sticla se va inmulti cu alte obiecte (boluri, rame de fotografii, tablouri, cani, cupe pentru inghetata), iar pe de alta parte, diversificam paleta de materiale cu ceramica si materiale textile.
vom folosi culori speciale, care sa ramana mult timp pe suportul pe care le vom aplica, in asa fel incat micutii sa se bucure mult timp de rezultatul muncii lor.

pana una-alta ne pregatim intens pentru atelierul de explorare senzoriala.
le-am vorbit celor mici putin despre ce vom face, insa nu cred ca au inteles exact despre ce e vorba.

aici ma adresez direct parintilor, care stiu cu siguranta cat de importante sunt aceste experiente pentru dezvoltarea copiilor.
senzatiile pe care cei mici le vor avea si vor invata sa le exprime vor fi intr-un numar impresionant, de la sunete diverse (animale, mijloace de transport, usi inchise/ deschise, aplauze, rasete de copii, fenomene ale naturii), pana la degetelele care vor simti atingerea apei reci, calde, a unei creme vascoase, a particulelor de nisip, vor adumelca urmele care secretul din bucatarie: sa fie oare usturoiul cel care miroase asa? acum ce simt? cred ca e pepene galben! dar laptele fiert? cine il recunoaste? probabil doar daca va avea cacao va fi usor recognoscibil :) insa cum mie nu imi place aroma de cacao, vom avea lapte simplu, cald si sanatos.

in curand o sa postam si prezentarea acestui curs, iar celor care au primit pana acum pe mail prezentarile, le voi atasa si aceasta noua invitatie. bineinteles, daca imi puteti trimite un mail, in asa fel incat sa adaug adresa dumneavoastra in lista de contacte si sa va trimit prezentarile imediat ce le terminam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu