joi, 5 august 2010

Atelier - Pictura pe sticla

dragii mei,

asa cum am promis, iata si prezentarea cursului de Pictura pe sticla.
Va rog nu uitati sa ne anuntati pana maine seara la care din cursuri va doriti sa participati, in ce zi si la ce ora, din cele mentionate in prezentare.

De asemenea, costul unei intalniri pentru 2 frati/ surori este de 80 ron.
Initial am anuntat si o reducere de 10% pentru fiecare copil care se inscrie la cursurile noastre ca urmare a unei recomandari din partea dumneavoastra, reducerile putandu-se cumula, atragand gratuitate pentru copilul dumneavoastra pentru toata perioada in care participa cei 10 copii recomandati.

Ne-am dat seama destul de repede ca in general grupurile de astfel de prieteni sunt in medie de 10 copii, prin urmare e destul de dificil sa beneficieze toti de reducere.
Asa ca am decis sa acordam o reducere de 20% pentru fiecare copil inscris la cursurile noastre ca urmare a recomandarii dumneavoastra.
Reducerile se cumuleaza, prin urmare 5 copii astfel inscrisi atrag gratuitate pentru copilul dumneavoastra. Reducerea este valabila pentru toata perioada in care acesti copii participa la cursuri.
In situatia in care numarul lor scade, reducerea se va diminua direct proportional.
In situatia in care numarul lor creste, reducerile acumulate in plus pot fi folosite in orice moment doriti, la oricare din cursuri, sau pot fi transferate altui copil, la alegerea dumneavoastra.

Va asteptam cu drag si va rog din nou: nu uitati sa ne trimiteti inscrierea pana vineri seara.
Eu am plecat la masina mea de cusut, mai am cateva sorturi de facut :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu