joi, 5 august 2010

datorii

din pacate nu am respectat termenele stabilite de mine ( :-) nici pe astea nu le respect), insa laptopul meu a cedat o scurta perioada. deocamdata l-am resuscitat, asa ca iata ce am facut cu fetele:

Clatite cu dulceata de capsuni si pricomigdale fara migdale :)

Am inprovizat si niste prajituri cu prune, punand pe fiecare jumatate putin aluat de pricomigdale. A fot ideea Antoniei si m-am bucurat mult ca a incercat sa puna o nota personala retetei, pana la urma, asa cum a zis ea: "ce poate fi rau daca mai punem si niste prune?"
n-a fost nimic rau, au iesit prajiturele crocante si dulci-amarui pe jumatate si acrisoare si moi pe cealalta jumatate.




Poze n-am apucat sa facem prea multe, ca a fost agitatie mare la noi in bucatarie.

Important de aratat este acest aparat, pe care l-am gasit de curand in oras, numai bun pentru separat albusul de galbenus.
Pentru mine e mai mult incurca-lume, dureaza mai mult decat normal, insa pentru copii e fantastic, chiar nu mai e un proces complicat separarea albusului de galbenus.



astfel fetele au putut face singure prajiturile.

De ajutor a fost si razatoarea cu care am maruntit nucile, care are un suport special, asa ca degetele lor au fost ferite de orice pericol.



Ne-am distrat de minune in bucatarie, mai ales ca fetele au spalat si vasele la final :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu