miercuri, 8 decembrie 2010

decoratiuni, retete si activitati de craciun



da, doamnelor si domnilor, acesta este un fulg de zapada vazut la microscop! poza am salvat-o de aici

luna aceasta aveam, asa cum v-am mai spus, planuri marete.

cum ma aflu in imposibilitatea de a ma intalni cu toti copiii pentru activitatile planificate, m-am consolat facand cateva de una singura, jus for fun.

prin urmare, m-am gandit sa postez aici, incepand de maine, idei simple pantru decoratiuni de craciun, retete de turta dulce decorata meserias si alte mici chestiuni usor de facut, mai ales cu ce se poate lesne gasi prin casele domniilor voastre.

cum n-am inceput inca sa fac nimic astazi, de maine incepand, gasiti aici cate o idee de sezon, pana in jurul datei de 24.
poze, descriere si intrebuintare :)

PS: astept pozele voastre, daca v-ati hotarat sa puneti ceva in practica, alte idei, sugestii, ori intrebari.

o luna frumoasa, plina de veselie si ganduri bune va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu