joi, 9 decembrie 2010

invat sa traiesc



asa cum am promis, am pregatit deja ideea zilei. parca ar fi sugestie pentru un brand anume, nu? cum sa zic altfel? oferta zilei? hmmm...mai rau! sugestia zilei? ma umple de furie expresia asta, fiindca ma duce cu gandul la pozele apetisante de pe produse, care arata de cele mai multe ori demential, insa se refera la un singur mic ingredient prezent in interiorul ambalajului, restul fiind ispite incluse in fotografia cea misela sub scuza "sugestie de prezentare". sa-ti faca pofta adica. cum ar veni, o masa copioasa prezenta pe ambalajul cutiei cu sare. hahaha! la asta nu cred ca s-au gandit inca, ar fi o treaba. deci nu. caut alt titlu, vad eu.

si pentru ca m-am infuriat cu porcariile astea comerciale (eu, care nu am televizor, nu stiu altii cum rezista), postez un pic mai tarziu ornamentul de azi (iaca cum vine de la sine formula magica) si va trimit pe altre meleaguri, pe un blog drag mie, foarte, foarte drag, plin de suflet, gratie si sinceritate, il citesc dintr-o suflare imediat ce apare o postare noua.
iar acum, a 10-a oara cand citesc aceasta postare, v-o arat si voua, sa va umpleti sufletele cu caldura acestor cuvinte.
imi place de mor, fiindca e scris sincer, pentru ca am si eu spaimele si durerile mele, planuri si vise si le ascund ferecate bine, sperand ca niciodata sa nu devina realitate unele, iar altele sa-mi fie prezent si bucurie.

cu drag, pentru tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu