vineri, 3 septembrie 2010

tehnologia ma incurca

sau poate ca ar fi fost mai potrivit "proasta organizare la nivel de organizatie", insa cum noi nu suntem nicio organizatie si doar cautam cele mai bune formule pentru atelierul nostru, am hotarat sa pun totul pe seama tehnologiei. sper sa nu se supere.

cum spuneam, n-am rezolvat inca problema cu mufa laptopului si inca intru sporadic, insa in seara asta am reusit sa gasesc o portita de intrare in sfera internetului, suficienta pentru a va invita la atelier weekendul ce urmeaza.

sambata o sa organizam un mix creativ, in cadrul caruia vom lipi, picta, insira, decupa, construi diverse treburi importante, din fel si fel de paste, seminte, margele, hartii, cartoane, ate si foite, cu care prietenii mei vor realiza exact ceea ce isi vor dori: rame, tablouri, tablouri cu rame, felicitari, cutii, semne de atentionare, cadouri...nu mai adaug, ca nu ma simt in stare sa concurez cu forta lor creativa, mai bine va spun saptamana viitoare ce a iesit.

duminica o sa reluam cursul de gatit, pe care l-am imbogatit cu niste bomboane fantastice, din ciocolata, cereale, fructe si nuca de cocos.

asta e si naduful meu de fapt, ca as fi vrut sa pun pozele de la tortul mamei, sa va arat bomboanele si reteta si ce a realizat o fetita dupa ce si-a bagat nasul in mormanul meu de paste pe care le-am pregatit pentru curs.
dar cum batranul meu nokia facea poze destul de neclare, mi-am amintit de batranul meu ericsson, care nu e la fel de practic cum e nokia, insa face poze mult, mult mai clare. insa domnul ericsson nu are mufa usb, deci pozele trebuie sa mai astepte un pic, pana ma prind care e hocus-pocus-ul bluetooth-ului de la telefon catre laptop.

ramane sa vedem ce se intampla mai repede: revelatia mea mufo-tehnologica sau desfasurarea atelierelor, urmate, bineinteles, de minunatele poze facute de kev, in care o sa vedeti exact ce a iesit, ce tort am facut in vacanta si ce copii am mai cunoscut.

pana atunci, va astept sambata si duminica la 11.30. in caz de forta majora, daca nu intram toti intr-o grupa, ne vedem si de la 17.30, ca tot s-a ales vantul de caldurile care ne-au tot amarat vara asta :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu