vineri, 27 august 2010

multa munca, munca multa


azi am terminat ilustratiile unui abecedar. dead-line aveam duminica, insa s-a dovedit a fi mai mult de lucru decat se estimase initial, asa ca de ilustrat am terminat ieri, iar azi am incheiat si ultimele ajustari. se pare ca ar mai trebui putina culoare. sa vedem daca mai e timp.

tot azi e ziua mamei, asa ca o sa dau o fuga acasa, sa-i spun "la multi ani!" si dupa ce inchid laptopul ma apuc de tort. promit sa pun poze :)

tot azi intru in vacanta. una scurta, care va dura pana luni, insa sper sa fie linistita si relaxanta, deoarece din septembrie se anunta treburi importante: atelierul are cele mai multe inscrieri dupa 1 sept, cand se intorc copiii acasa, o sa incep sa tin cursurile si in doua gradinite particulare, lista de gradinite ramanand deocamdata cu trei pozitii goale, sunt curioasa cand si cu ce gradinite se vor ocupa.

prin urmare, ma duc la petele de culoare pentru cartulie si ma pregatesc de primul week-end liber de cand am deschis atelierul!

2 comentarii:

  1. pai atunci, sa te relaxezi cat mai frumos in w/e si la multi ani mamei tale!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc frumos de urari! ne-am relaxat relativ, asa cum se intampla de fapt in vacantele planificate :)
    insa am venit cu energii noi si idei care mai de care, asa ca de-abia astept weekendul!

    RăspundețiȘtergere