vineri, 10 septembrie 2010

din urma

am ramas in urma cu multe promisiuni de poze. ca urmare a faptului ca dl ericsson nu are cablu usb, am trimis cele 150 de poze pe dl nokia, prin bluetooth, apoi in dl pc. si daca tot am finalizat cele 150x5 apasari de taste, iata pozele in lumina reflectoarelor:

sa incepem cu tortul mamei, care a iesit cam asa:




reteta e de tarta cu ciocolata, din cartea de retete Montignac. iese foarte buna, fina, usoara, simplu de facut, ce sa mai, o adevarata placere!

incepe sa prinda contur si grupa cu copii speciali, care s-au simtit bine, s-au implicat neasteptat de bine in activitati, au fost relaxati, cooperanti, chiat incantati de spatiu si materiale. programul a fost relaxant, s-au jucat in desele pauze si au stat fara parinti. adica fara parinti deloc, ei venind sa-i ia dupa cele doua ore, ceea ce m-a bucurat nespus, mai ales ca s-a nimerit sa fiu singura si n-a fost o problema, din contra! bineinteles, partea cu statul fara parinti s-a intamplat si deoarece au fost deocamdata fetele care nu aveau nevoie de insotitor.

diseara, cu ajutorul lui kev o sa gasim cea mai eficienta metoda de a posta mai multe fotografii de la cursurile cu care am ramas datoare. daca as face eu asta, punand cate o imagine, s-ar blogul s-ar incarca incredibil de greu, asa ca ma bazez pe kev sa le grupeze in asa fel incat sa ocupe cat mai putin spatiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu