luni, 2 august 2010

Salutare tuturor!


trebuie sa recunosc faptul ca acest week-end mi-a depasit asteptarile in asa masura incat iata ca scriu pe blog :) nu sunt fan bloguri, nu am cont pe facebook si nici macar ID de messenger, prin urmare planurile mele nu includeau si o postare.


nu stiu exact de la ce mi se trage, poate de la avalansa de copii revarsati in primul week-end.

sau poate de la comenzile Dianei, din capitolul "vreau alte rosii", "adu-mi ciocolataaa", "dan! am uitat vasul de la blender!!!", "umfli tu 20 de baloane, te rog?", "stai, mi-a venit o idee, ce-ar fi sa le umplem cu apa??"
sau poate doar de la tona de vase pe care le-am spalat la gradi, dupa ce am terminat ultimul curs, plus tona 2 de vase ramase acasa, dupa ce Diana a asezat in cosuri, cosulete, cutiute si castronele toate ingredientele.

postarea aceasta, prima mea postare pe un blog, este dedicata parintilor. acelor parinti care au venit sambata la cursul de gatit alaturi de copiii lor, dorindu-si sa-i bucure si sa includa in programul de week-end o activitate noua.

nu stiu cum e in rolul de parinte, insa in orele petrecute cu copiii veniti la curs mi-am conturat o idee, constient fiind ca e una foarte vaga, dupa nici macar o zi petrecuta cu mogaldetele cu tichie si sort :)
si ma mai gandesc uneori cu teama la momentul in care voi deveni parinte si la modul in care voi reusi sa gestionez tot ce tine de acest nou rol.

candva am auzit o poveste care m-a pus pe ganduri mult timp si pe care mi-am amintit-o sambata ce tocmai a trecut:


intr-o seara, un baietel si-a intrebat tatal:

- tata, tu cati bani castigi intr-o zi la serviciu?
tatal nu a acordat foarte mare atentie copilului si a trecut peste acel moment, insa in timp ce-i citea povestea de seara l-a preocupat intrebarea, asa ca i-a spus:

- intr-o zi castig 50 de euro. dar de ce ma intrebi?
fara sa raspunda la intrebare, baiatul a continuat:

- mi-ai putea imprumuta, te rog, 20 de euro?

- dar pentru ce ai tu nevoie de atatia bani?
ochii mici si stralucitori care ii tintuiau privirea l-au determinat sa scoata portofelul din buzunarul sacoului si sa-i intinda fiului sau 20 de euro.
Acesta a fugit la pusculita si s-a intors cu alti 30 de euro in mana. apoi i-a intins tatalui sau toti banii si i-a spus:

- uite, tata, iti ofer 50 de euro. acum ai putea petrece, te rog, o zi intreaga cu mine?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu