marți, 3 august 2010

in bucatarie din nou

desi m-am tot laudat ca pun poze si l-am zorit pe kev sa mi le trimita, iata ca nu m-am prins inca in ce fel sa pun toate pozele prin bara pe undeva. sigur e ceva de adaugat la design, sa apara slide show-ul. daca stie cineva cum sta treaba in blogspot si are amabilitatea sa-mi raspunda, m-as bucura tare mult!
si promit ca pun pozele :)

si tot azi am intalnire cu doua bucatarese pasionate, Antonia (8 ani) si Ana (10 ani), alaturi de care voi prepara clatite delicioase, umplute cu crema de budinca si ciocolata alba. mmmm...de-abia astept sa ne apucam de treaba!


diseara o sa stabilim programul pentru week-end-ul acesta, in care vom organiza cursul de pictura pe sticla si vom relua cursul de gatit (aceleasi retete de saptamana trecuta). Ramane sa stabilim exact ziua si orele pentru fiecare din cursuri, in asa fel incat sa va puteti inscrie din timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu