luni, 2 august 2010

inainte sa inceapa oficial noua saptamana



la final de saptamana o sa fac un mic rezumat, profitand de faptul ca, desi suntem deja in 2 august, n-am apucat sa dorm, deci inca e "azi"



primul meu job oficial a fost acela de educatoare. apoi mi-am petrecut ultimii ani lucrand ca psihoterapeut. mi-am pierdut in timpul asta obisnuinta de a sta cu o grupa de copii, chiar imi suna inca un pic peste mana expresia dupa aproape 5 ani de lectii 1 la 1 cu fetele de la terapie. mi-am pierdut si obisnuinta de a interactiona cu atat de multi parinti noi, a fost ca la serbarea de inceput de an scolar :)

multumesc tuturor celor care au trimis catre noi mailuri scrise cu atatea cuvinte frumoase si amanunte legate de reactiile copiilor care au plecat de la noi cu lingurile de lemn si pungile cu mancarurile gatite de manutele lor (ma rog, pe ici pe colo au mai intrat si manute de parinti...)!
ii multumesc lui dan, care m-a tolerat saptamana asta cu maldarul meu de materiale, ate, apreturi si masuri pentru bonete, cu noptile prelungite peste limita, cu rapiditatea cu care am facut liste de cumparaturi, pentru ca apoi sa le schimb, sa le anulez, sa ma plang ca le-am pierdut...
le multumesc lui kev si marinei, care ne-au ajutat, ne-au incurajat si ne-au suportat, ne-au pozat si au fost asistentii mei soricuti :)

a fost fantastic! ma simt atat de bine dupa ce am vazut pozele primei grupe, dupa ce am citit mailurile parintilor, incat imi vine sa scriu un discurs ca la oscar!

de-abia astept sa incepem saptamana, sa lucram la prezentarea pentru cursul de pictura pe sticla, sa postam aici, sa trimitem mailuri, sa colindam magazine, sa luam acuarele pentru sticla, farfurii, pahare, pensule, culori, hartii, sa reintalnim piticii pe care i-am cunoscut sambata ce tocmai a trecut, sa cunoastem copii noi, sa vedem iar pozele de la curs si sa alegem doar cateva dintre atatea, pe care sa le postam la finalul saptamanii urmatoare.

incape atat de putin intr-o postare din toate sentimentele cu care am ramas dupa prima intalnire din atelierul nostru drag, pot pune atat de putine poze din cate avem, incat nu pot decat sa va invit cu drag sa petreceti alaturi de noi o zi din week-end, sa vedeti ce nebunie e in atelier!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu