miercuri, 18 august 2010

ce am mai facut




in primul rand, n-am facut inca nimic cu laptopul. prin urmare, inca intru sporadic.




in al doilea rand am fost singura la atelierele din aceste zile, asa ca pozele nu prea arata nici bine, nici multe nu sunt, deoarece Kew este inca la mare. speram sa se intoarca in curand. pana atunci, batranul meu nokia mi-a fost alaturi.



in al treile rand, am suferit de caldura, motiv pentru care n-am respectat intocmai programul pe care l-am propus, in asa fel incat sa lucram in cele mai bune conditii.



pana la urma totul a fost bine, ne-am jucat, ne-am distrat si am continuat sirul minunatiilor care prind viata in atelier. chiar si in zilele in care am avut absenti nemotivati, care speram sa fie ceva mai seriosi pe viitor.




ne vedem sambata, la modelat lut. de asemenea, avem si o noua grupa de copii speciali, care vor veni sambata sa gateasca impreuna cu mine. chiar ca atelierul de gatit a avut cel mai mare succes :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu