vineri, 30 iulie 2010

Lume multa

Dragii mei, ziua de maine se anunta incarcata, ceea ce ma bucura foarte tare!

N-am apucat pana acum sa pun toate informatiile pe blog, cel mai practic a fost mailul, caruia i-am atasat si prezentarea completa a zilei de maine.
Mi-ar fi util sa imi trimiteti un mail, in asa fel incat sa va pot raspunde cu informatiile complete. Oricum, sper ca saptamana viitoare sa am ragazul sa postez mai mult.

Deoarece au existat mai multe cereri pentru maine, am ramas cu doua jumatati de grupa pentru duminica, prin urmare asteptam completari :)
Daca doriti sa participati la cursul de gatit duminica, va rog sa-mi trimiteti un mail pentru inscriere si in cursul dupa-amiezei de azi (sambata) sa pot sa anunt pe toata lumea daca organizam sau nu cursul si duminica. Am rugamintea sa imi trimiteti inscrierile inaintea orei 18.00.

Week-end-ul viitor vom organiza atelierul de pictura pe sticla, urmat de modelat lut si explorare senzoriala, asadar randul bucatarelilor va veni din nou de-abia luna viitoare. Inca nu am stabilit exact ordinea celor trei cursuri, ramane sa va tinem la curent.

Pentru cursul de fotografie asteptam inscrieri in asa fel incat sa formam grupele de fotografi care au peste 7 ani, iar data organizarii o vom comunica imediat ce s-au format grupele.

Pentru cursul de gastronomie am pregatit urmatoarele ingrediente: castraveti, ardei gras, ridichii, rosii cherry, avocado, ciocolata (daca nu are voie sau nu doriti sa manance ciocolata, am pregatit si ciocolata alba), branza, masline, pepene galben, piersici, mure, banane, kiwi, morcovi, varza alba, varza rosie, pepene verde, busuioc, mustar, lamaie, miere si frisca.

Soriceii din branza, aperitivele din legume si cupele din ciocolata umplute cu inghetata din fructe vor aparea maine aici, imediat ce prima grupa le va termina, in asa fel incat sa va facem pofta si sa vedeti ce ati pierdut :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu