vineri, 30 iulie 2010

detalii de final

cu ocazia finalizarii pregatirilor pentru cursul de maine, tocmai am terminat 2000 de metri de ata, pe care am folosit-o la sorturi si bonete :)

revin cu rugamintea sa ne transmiteti inscrierile fie pe mail (diana.alecsandrescu@gmail.com), fie la unul din numerele de telefon: 0724.406.426 (Diana); 0722.699.087 (Daniel).

Cursurile se desfasoara sambata, pe strada Madrid, nr 6.
Puteti ajunge cu metroul pana la Piata Romana sau Stefan cel Mare.
La noi au statie urmatoarele mijloace de transport: autobuzele 331, 131, 182,330, 335; tramvaiele 46 si 34.
Ca si punct de reper este Restaurantul Perla, aflat chiar in intersectie.



Am pregatit si pentru parinti un spatiu in care isi vor putea petrece timpul impreuna, uitandu-se la televizor, sau bucurandu-se de amfitrionul atelierului, care ii va astepta cu cafeaua gata sa fie turnata in cesti.
Bineinteles, daca aveti alte treburi, puteti lasa copiii la atelier si sa va intoarceti la final sa ii luati.

Acest curs fiind unul de gastronomie, unde copiii vor ciuguli din ingrediente, iar la final chiar vor lua masa, este important sa comunicam pe mail, unde o sa va trimit o lista cu toate ingredientele folosite, in asa fel incat sa ma anuntati din timp daca exista alergii la vreunul din ele.

Un alt detaliu pe care nu l-am stabilit inca este ora de incepere. O sa iau in calcul programul copiilor, deoarece unii dorm la pranz si voi incerca sa stabilesc aceasta ora in functie de dorinta majoritatii parintilor. Din pacate nu voi putea satisface cerintele tuturor, insa promit sa fac tot ce-mi sta in puteri, eventual sa impart grupele si in functie de acest criteriu.
Prin urmare va rog sa specificati in mailul de inscriere si o ora care v-ar fi convenabila.

Eu trec la apretat echipamentul, deoarece bucatarii profesionisti trebuie sa arate impecabil, nu-i asa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu