miercuri, 3 noiembrie 2010

Dovlecii



ne-am distrat de minune cat am facut felinarele din dovleci.
nu, nu ne-am mascat.
nu am dat bomboane :)
nu, nu le-am spus monstri si nu am facut doar fete inspaimantatoare. am luat-o treptat: monstru, fantomita draguta, apoi felinare cu alte modele decat fete schimonosite (desi, de ce sa nu recunosc? si alea au iesit destul de bine :)

g" border="0" alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5535275860096260178" />



evident, nu m-am putut abtine sa incerc ideea pe care ziceam ca am citit-o intr-un comentariu pe blogul dianei de la sling: ceara.
si am ceruit tot ce am prins, de la frunze, pana la felii de lamai si grep si mere de mici dimensiuni, continuand cu fel si fel de bazdaganii: seminte, bobite de grau lipite pe betisoare si altele.



ca de obicei, cerul e limita :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu