vineri, 29 octombrie 2010

de prin casa si izolare termica

clar asta cu polistirenul e noua moda in oras, drept pentru care ne-am aliniat si noi.
daca n-ar fi atat de facator de mizerie cum nici in vise n-am visat, polistirenul e mana cereasca. mai caut cateva solutii de eliminat zapada cea cumplit electrizata si greu de adunat de prin casa si pot sa strig apoi evrika!

cum dezmatul pe terenul de joaca e specialitatea mea si nu m-am temut vreodata de ceea ce mama, o viata intreaga exasperata de stilul meu nepasator fata de oranduiala casei, a numit cu amabilitate dezordine, am facut fel si fel de smecherii cu si din polistiren.

indiferent cat de mare e dezastrul care cu greu se lasa aspirat din toate cotroanele in care intra de parca ar fi argint viu, merita sa lasati copiii sa mestereasca felurite minunatii din polistiren. e ieftin, simplu, moale, usor, se lipeste fara probleme, se imbraca, se decupeaza si se poate transforma in aproape orice va trece prin cap, de la caramizi la oameni de zapada, igluuri, roboti, barci si lista poate continua la infinit.

revin cu sugestii, daca mai e nevoie, desi garantez ca dupa prima incercare imaginatia devine de nestavilit, iar distractia ajunge clar la cote maxime, batand de departe poneii, transformerii, hannah montana si mai stiu eu ce demoni ai noilor timpuri va bantuie casele :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu